Методична робота МО

2023-2024 навчальний рік

2022-2023 н.р.






2021-2022 н.р.


2017-2018
Методичні рекомендації 
щодо викладання іноземних мов 

у 2017/2018 навчальному році


2015-2016 н.р.

Майстер клас вчителя Молчанової Н.В."Використання відео- та онлайн- технологій на урокаї англійської мови"

Презентація на тему: "Іноземна мова. новий державний стандарт" (Заріцька І.І.)
https://drive.google.com/file/d/0B6v0qHxpx783LUZnYWtQUW56OFE/view?usp=sharing

Презентація досвіду вчителя Макаренко О.В.
https://drive.google.com/file/d/0B6v0qHxpx783SjI3RllyTXJsRE0/view?usp=sharing

З досвіду роботи вчителя Молчанової Н.В.
https://drive.google.com/file/d/0B6v0qHxpx783MldoUnIyall0WDg/view?usp=sharing

Ігри на засвоєння букв та знаків транскрипції.

 Методичні рекомендації вчителя Молчанової Н.В.

«ЗОБРАЗИ І НАЗВИ»
Гра використовується для вивчення нових букв. Наприклад, вам потрібно вивчити букви Аа та Вb.
Ведучий показує дітям букву А і кілька разів повторює: «Thisisaletter А». Далі проводиться конкурс на те, хто найкраще пантомімічно зобразить А, а потім — хто найкраще зможе написати її. При цьому діти багато разів повторюють: «Thisisaletter А». Вони можуть вигукувати: «А-А-А». вчитель запитує, на що схожа назва цієї букви — на вигук «ей-ей-ей!»; що нагадує написання цієї літери.
Коли вивчатиметься літери В та b, пояснюється різницю між назвою букви і звуком, який вона позначає. Тут можна розповісти дітям про те, які дружні і розумні літери в англійській мові, як вони допомагають одна одній, щоб усього з допомогою 26 букв передавати аж 44 звуки. І що є особливо працьовиті літери, які можуть позначати кілька різних звуків, залежно від того, яку літеру-сусідку вони мають. Саме такою літерою є А. А є літери дуже горді, які майже завжди позначають лише один звук, котрий нагадує їхнє ім'я. Такою буквою є В.
 «НАЗВИ СЛОВА НА БУКВУ...»
Цю гру можна використовувати лише тоді, коли збільшиться активний словник дітей. Необхідно за чергою називати слова, які починаються на одну й ту ж букву. Наприклад, слова на букву С: car, cat,соск, clock, crocodile, cutlet, corn, сир ... При цьому можна називати не лише іменники, але й дієслова, прикметники, інші частини мови.
Можна організувати змагання «Хто назве більше слів».
«ПОЧНИ З ОСТАННЬОЇ БУКВИ»
Гравці визначають, на яку букву закінчується назване слово, а потім придумують слово, яке починається з цієї букви. Наприклад, ви назвали слово на букву с, скажімо, clown. Далі може бути так:nut — tulip — pencil — lampі т.д. За кожне правильно назване слово учасники отримують фант, а в кінці гри визначають переможця.
 «З'ЄДНАЙ БУКВУ ІЗ ЗНАКОМ»
Вчитель пише на дошці у два ряди літер і знаків транскрипції.
Завдання учнів полягає у тому, щоб з'єднати літеру із знаком транскрипції, яким може бути позначений звук, котрий вона може передавати.
«ЛАБІРИНТ»
Перед тим, як починати грати у цю гру, а також в інші ігри на вивчення та закріплення знаків транскрипції, треба пояснити дітям, що таке знаки транскрипції і для чого вони використовуються.
Треба приготувати картки з літера­ми (наприклад, a, b, с, d) та знаками транскрипції (наприклад, [ае],[еі], [Ь], [s], [k], [d]). Вчитель розкладує картки з літерами та знаками транскрипції і з'єднує їх за допо­могою ниток.
Завдання дитини — прослідкувати за з'єднувальними лініями і назвати усі можливі пари «літера — транскрипційний знак».
«ЗНАЙДИ ЗАШИФРОВАНЕ СЛОВО»
Вчитель пишена дошці за допомогою знаків транскрипції якесь слово. Поряд пише ряд слів, які починаються з тієї ж літери, подібні за написанням, але по-іншому звучать, окрім того слова, що записане в транскрипції. Учням слід підкреслити (вибрати) «зашифроване» слово. Приклад:
 [drm] duck, door, deer, drum [botl] button, bridge, bottle,blouse
«ЗНАЙДИ ПРАВИЛЬНИЙ ТРАНСКРИПЦІЙНИЙ ЗАПИС»
Вчитель пише в один стовпчик англійські слова, а поряд з кожним із них варіанти його транскрипційного запису, з яких лише один правильний. Учням слід знайти його і підкреслити.
Приклад:
knife[knaifj [knif] [naif] [naife]
«ВІДТВОРИ ТРАНСКРИПЦІЮ»
У цій грі, навпаки, за поданим написанням слова слід заповнити пропуски відповідними транскрипційними знаками.


Тематичні (авторські ) римовки

 вчителя Молчанової Н.В.

Подані римовки допоможуть вивчити слова та зроблять процес навчання цікавим длоя молодших школярів
School things

В мене книга є a book –
Це надійний вірний друг.

Цифру десять, або ten,
Нам напише ручка – pen.

Pencil – справжній молодець,
Гарно пише олівець.

Лінію зробить зумій-ка,
Це зможе ruler, чи лінійка.

Не даю нікому з рук
Я свій зошит – copy – book.

Ну а в школу як я йду,
То a bag – портфель беру!



Animals

Ось ведмедик – це a bear.
Скаче зайчик – це a hare.
Ось a monkey – мавпеня,
Elephant – це слоненя.

У дворі гуляв a dog.
На тинку сидів a cock.
В озерці пливла a duck,
Діток кликала: «Кряк-кряк»
А руда корівка cow
В гості goat так чекала.
Тільки cat в тіньку дрімала,
Муркотіла, позіхала.

Виступ на засіданні МО вчителя англійської мови Молчанової Н.В. "Інтерактивні технології навчання"
https://drive.google.com/file/d/0B6v0qHxpx783YWFsMXVuZjBabDg/view?usp=sharing



Комментариев нет:

Отправить комментарий